Ahahhahaahha canm bugn hastaneden geldim aynı şikayet vardı bendede ellerm parmaklarm uyusuyodu hatta ayaklarm ve ellerim şişmişti baya ödem vardı doktor tansiyon idrar ve kan tahlili istedi kanım baya düşmüş ondan oluyomuş kan ilacı verdi istersen sende bi git doktora