Meleklk valla ikisinde de gayet iyi diye düşünüyorum. Günde 4-5 doğum fotoğrafi paylaştığı oluyor. Bakıyorum kimisi sezeryan kimisi normal. Saat desen gecenin 4 u falan. Ben zaten yorumlardan bakıp karar vermiştim Talat beye. Birisi yazmis doğumum normal olacaktı istanbuldaydi ordan kalkıp geldi diye. Tayinimiz çıkarsa sadece doktorum için uzulcem. İçim çok rahat gidiyorum çünkü. Tüp bebek doktorumda taniyormus gönül rahatlığıyla sizi emanet edebilirim ona dedi. Testlere de öyle çok bı para vermedik diye hatırlıyorum. Başta yapılan kan tahlilleri in hepsi yapılmadi. Acibademde yapılanlardan eksik olanları yaptılar. Bikac tahlil birden oluyor 60-70 lira civarı oluyor. Bazen 30 lira verdik. Bazen 17 bazen 2,5. En son şeker yükleme yaptırdım cuma günü 27 lira verdik.