Minikkelebek12 Hiç bir sancımız yok, ağrımız yok bu durumda olanlar var mı? Gerçekten çok sıkıldım artık Bi an önce çıksın istiyorum duşa gir çık gir çık yoruldum hiçbir faydası yok🤦♀️
Miranmiray Minikkelebek12 39+2 ha benden de o kadar canım 😂 Bende saldım artık uğraşmıyorum Nasıl olsa galiba sonum suni sancı diyorum. Şimdi Gelse de gelmesede artık eskisi gibi pek takmıyorum ama Gelse iyi olurdu🤪🤪 Ama sonuçta nasıl olsa ordan çıkacak bir şekilde😂😂😂
Rmysa97_ Minikkelebek12 bende dört gözle bekliyorum hiçbir belirti yok ve artık çok sıkıldım kavuşmak istiyorum🤦🏼♀️
Rmysa97_ Minikkelebek12 bir de çevredekiler doğum ne zaman diye sürekli sordukça stres oluyorum 🙄 bende bilmiyorum🤦🏼♀️
Bskkrdmn Minikkelebek12 39+2 sancı var açılma yok böyle olunca dahada sinir oluyorsun 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Minikkelebek12 Miranmiray suni sancı da istemiyorum çok acılı oluyomus dediler bilmem her gece yatarken insallah ağrıya uyanırım gece falan diyorum sabah Bi uyanıyorum misler gibi uyumuşum 😆😆
Minikkelebek12 Rmysa97_ sanki biliyoruz demi ne zaman doğuracağımızı daha günümüz yeni geliyor ama olsun insan yinede Bi çıksın istiyor her türlü acıya razı olmaya başladım inanki ve hareketleri arttıkça çatlakların 1 haftadır aşırı arttı
Miranmiray Minikkelebek12 Ahaha aynı ben Bide doğum hikayelerine okuyorum hep Diyorlar ya işte sabah uyandım ayağa bir kalktım suyum geliyor diye Bende her sabah uyandığımda Diyorumki aceba şimdi ayağa kalksam suyum birden gelir mi😂😂😂 Yada lavaboya gitsem belki nişanım gelmiştir Ahh bu kafayla Sonunda psikolojiyi bozucam galiba😂😂😂😂🤪🤪🤪
Rmysa97_ Minikkelebek12 evet benim de çok çatlağım yoktu ama son bir hafta da arttılar ne yatmaktan zevk alıyorum ne oturmaktan artık inşallah biran önce kendi sancımızla Doğuma gideriz Rabbim bütün hamileleri bir nefeste kurtarsın🥰
Minikkelebek12 Deleted5544 sezeryan için herhangi bir durumumuz yok şükür en son gittiğimde normal diye konuştuk nst de bile ağrı çıkmıyor galiba suni yiycez🤦♀️🤦♀️
Deleted5544 Minikkelebek12 valla benimde öyle ne sancı ne başka bişey. ama kanala inmedi cok yukarıda ve ben bastan beri sezeryan istediğim icin persembeye kadar bekleyelim yoksa cumaya gün vericem dedi. suni istemiyorum 🥺 bide benim aşılamayla gebelik o yüzden 40+0ı geçirmiyorlar tehlikeye girebilir diye
Minikkelebek12 Deleted5544 hmm anladım canım insallah tez vakitte kavuşursun bebeğine ağrısız sancısız🥰
ceylin4 37+2 yım ve birileri dogursada yazsa diye giriyorum foruma artık inşallah tez zamanda bir avazds kucağınıza alın kızlar 💚
Ayse41 Bir küçük tırtılda bende kızlar bende 40 haftalığım yarın kontrolüm var daha hiç alttan muayene olmadım açıklığım vardır inşAllah 🤲🏻 39. Haftamda nstye girmiştim ama sancı çıkmamıştı doktorum 41 e kadar bekleriz dedi 🤷🏼♀️
Kevserr42 Minikkelebek12 39+5 olduk nisan geldi nst agri cikiyo geln giden yok 40 hafta doldurayim acildn gideyim diyorum hastaneye bide 40 +goreyim diyorum bilmiyorum npcm cnm