Merweeeeee 12+0 haftalık hamileyim ama halen mide yanması ve bulantı geçmedi. Bir şey yiyemiyorum. Yeyince rahatsızlanıyorum.ne zaman bitecek bu işkence 😫
serapsercen Merweeeeee bitmiyoooi ama inşallah biterrr bende 13 hafta aynısını yasiyom yemende yemeği midemde oturuyo ha çıkacak ha çıkacak ama eskiye gire gene iyi