GamzeKa Kızlar sezeryan günü aldım şuan 37+3m 38+5e gün verdi doktorum bebeğin alınacağı zaman sizler kaçıncı haftada olacaksınız 🤔
Mucizem7 eminegelgec ay maasallhh allah sağ salim bebeklerimizi kucagimiza almayı nasip.etsin ins🙏🧿ben çok.heyecanliyim
GamzeKa Janjan17 bende gün almadan önce öyle düşünüyordum şimdi de erken mi demeye başladım stres galiba 😀