DamlaNur29 Sibel0 evet bugün gittim 120 tl dediler cumartesi yapılck inşallah bakalım nasıl cıkıcak bebegim önde cıkıyor kilosu boyu inşallah cıkmaz şekerim bu ay kilo almamısım cok sevindim bebeğim almıs ama