39+4 günümdeyim cuma günü 40 oluyorum ne sancım ve ne açılma kızımda ters dönmüş durumda ama pazar gününden itibaren ayağımda kabarıklıklar oluşmaya başladı ve kaşıntı olmaya başladı. Bugün kontrole gittiğimde safra asidi yükselmesi diğer genel adıyla gebelik kolestazı olma olasılığı var test yapıldı fakat test 3 günde çıkıyor. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı merak ediyorum.