bebegimmm16 ilk iki ay reçetesiz kendim aldım kullandım. Boşuna kullandım. Çünkü çatlatma iğnesi ile kullanılmalı. Kiste çevirebilir. Sonra dr a gittim klomeni sabah akşam içtim 10.günü kontrole gittiğimde yumurtaların güzel iğne veriyorum yarın vurul 36 saat sonra ilişki dedi. Tutmadı. Sonra ara verip yeniden tedaviye başladık yine klomen diğer ay femera kullandım yine tutmadı. Dr rahim filmi çekil olmazsa aşılama dedi.ama rahim filminden sonra hamile kaldım. Yani ben 1 yılda toplam 5 kez klomen 1 kez femera kullanmış oldum.