Mayis 28de adet oldum hsg çekildim klomen kullandim ve 8 haziranda catlatma 20 haziranda normalde bat tarihim benim gibi haziranda catlama iğnesi vurulanlar birlikte bekleyelim ve ilk kez igne vuruldum daha once tecrubeleriniz olduysa onlari da dinleyebiliriz gelin birlikte gün sayalım 🤗🤲🏻 umarım hepimiz hamileyizdir bu ay