Cigdm inan öyle oluyor obkadar şey üstüste geliyor eşim beyin kristalleri kaydı bir hafta tedavi gördü tam o iyileşti üzerine ben 4.kez bebeğimi kaybettim cuma günü kürtajla aldilar arada bunlar olurken 3 kere trafik kazası geçirdik ölümden döndük tevekkül edelim dedik gelen allahtan geliyor bunun psikolojini atlatamadan eşim sol gözü görmemeye başladı şimdi tedavi görüyor emes hastagindan supheleniyorlar hastanede yatıyor o kadar zor ki imtihan rabbim sabırla asmamızı nasip etsin gücüm kalmamış elimden hiçbirşey gelmiyor gibiyim çaresizlik o kadar zor ki çünkü rabbim isterse şifa verir gelen ondan geliyor o yüzden napalim isyan etmemeye çalışıyorum dua namaz kuran bunlara sığınıyorum sende öyle yap rabbim önce bizlere can beden sağlığı versin ki sonrada hayırlı birr evlat nasip etsin yuvamız şenlensin inşallah içimi döktüm biraz hakkını helal et kuzum 😔