DefneninLiya Merhaba kızlar şimdi yeni bir vitamin deposu şeklinde suda çözünen takviye çıkmış. Belki de daha önce vardı ben bilmiyordum. Erkek için olanı da var pahalı da içinde 30 tane var. Kullanıp hamile kalan varmı acaba
Fasulyemibeklerken DefneninLiya valla cnm bu ay başladım 250 e aldım eczacı iskonto su ile normalde 300 TL inşallah kalırım
sumosgoksu DefneninLiya bende adeti bekliyorum canım adet olursam bende alıp kullanicam faydasini goren cok var
Suna26 DefneninLiya benim eşim kullanmıştı ilacı kullandıktan 5 ay sonra hamile kaldım çok bi etkisi olduğunu düşünmüyorum
hope34 DefneninLiya ben 3 ay kullandım doktorumun önerisiyle sonrasında folik asit kullanmamı istedi 4. Ay sonunda hamile kaldım.6+6🙏
DefneninLiya Fasulyemibeklerken peki eşiniz için de aldınız mı yoksa sadece siz mi kullanıyorsunuz. Ben de almak istiyorum soğan kürü de yapmak istiyorum bi de eşime de alsam mı karar veremedim
DefneninLiya sumosgoksu ben de adeti bekliyorum ama inşallah olmayız 😊😊😁 hayırlısıyla bebiş haberi alsak da takviyeyi almasak 🤷♀️😄🙏🏻
Fasulyemibeklerken DefneninLiya bana verdi doktor sadece henüz eşim muayene olmadı olsaydı verirmiydi bilmiyorum 🤷♀️ Soğan kürü rahim duvarını inceltiyo diye duymuştum ben de pcos var ve bu ay ilk denemem belki proxywomen takviyesi ile Allah nasip edecek hamile kalacağız isterseniz bu kadar yüklenmeyin ve stresi bırakın ❤️
gamzelim2234 @DefneninLiya Canım ben promotil women kullandım 10 ay uğraştık olmadı bir ay o vitamini düzenli kullandım o ay hamile kalmışım vesile mi oldu bilmiyorum ama inş sizede yarar 🙏🏻
DefneninLiya Fasulyemibeklerken ben de bu ay soğan kürü yapacağım bi de civanperçemi aldım Saraçoğlu önermişti inşallah nasip olur 💜