Deleted5544 yüksek tansiyon şikayetiyle gittim Doğu da görevliydim. 32 haftalıkken bebeği almaları gerektiğini söylediler üstelik yenidoğan yoğunbakımı berbat durumdayken. Hemen kendi memleketime geldim ve bir ay kontrol altında tutmayı başardık şimdi 2 buçuk yaşında bebeğim.