Nese33- papatya05 biz nasipse batur koyacagiz😇 sizin tercihlerinizden Tuna hoş geldi bana tabi sizin tercihiniz her halılar rabbim adıyla yasayacagi güzel ömürler versin 🙏
yagmurclk papatya05 Ben Kayra ismini istiyorum ama son zamanlarda herkes bu kız ismi değil mi diyorlar 😃 yağız ismini de beğeniyorum ama onunda söylenmesi zor gibi kararsızım 👼
Canseleliz mrvkrs kuzenimin çocuğunun adı eymen düz duvara tırmanıyo çocuk aşırı yaramaz bence iyi düşünün😂😂