Kızlar 39 haftalık hamileyim bugün muayenemizde doktorumuz açıklığımın olduğunu 3 cm olduğunu fakat doğum için rahim ağzının yumuşaması gerektiğini söyledi daha yumuşamamış. Sancım yok ağrım hiç yok günde 1 defa adet sancısı gibi bir ağrım oluyor saniye sürüyor geçiyor. Rahim ağzının yumuşaması için neler yapılabilir 🥰