Babyveannesi o zaman şöyle söyleyeyim. Bütün astronot tulumlar çok sıcak tutuyor evet ama giydirip çıkarması çok zor oluyor. Özellikle şişme mont tarzı olanlar. Ben dünya para verip almıştım o zaman bir heves, ama hiç kullanışlı olmadı. Onun yerine peluş alt üst takım ve yine peluş astronot tarzı almıştım. Onlar yumuşak olduğu için daha rahat giydirilip çıkarılabiliyor.