Hanımlar adet günümden 1 hafta önce çok hafif kahverengi leke gördüm adet oluyorum sandım. Hamile olduğumu öğrendikten sonra da zaman zaman oluyor bazen de akıntıyla karışık çok çok az kan geliyor progestan 100mg kullanıyorum.. Cuma tekrar kontrolüm var benim gibi olan var mı? Bu arada 6+5 hamileyim