ymramo evet kese oluyor ama rahim dışında bir yere yerleşiyor değeri 2 gün arayla tekrarlayın kimyasalsa zaten geri geri düşecektir ve bunun için sakın üzülmeyin kimyasal bir düşük değildir sadece kanda çıkan değer yanılmasıdır çoğu insan bunu yaşar ve diğer ay bile gebe kalabilirsiniz