Canss Hamileliğimde duygusal değişimleri dibine kadar yaşıyorum hiç olmayacak şeylere bile sinirlenip eşime patlıyorum normal mi yoksa sadece bende mi böyle anlayamıyorum artık. 26 haftalık hamileyim. Sizde de böyle mi
Kelebek1_ Canss hamileliğimin ilk 6 ayı resmen ağlayarak geçti eşim sağolsun hep destekti son üç aya girdim biraz rahatladım derken yine olur olmadık şeylere alınganlık yapıp oturup ağlıyorum şimdi düşününce gerçekten komik geliyor 😂 her anı güzel yine de
Aysema Canss Sifon bozuk diye mi ağlamadım, neden bu çarşaf kayıyor diye mi, o seste neden bu ses elendi diye mi 😂😂 Şimdi hepsine gülüyoruz eşimle beraber. Ama son zamanlar da daha da başka bir hal alıyor. Korkmayın tek değilsiniz yani 🙈😂
Asdfg123 Gayet normal canım ama kendini biraz törpülemeye çalış. Eşin de bunun hamilelikten dolayısıyla çok fazla baskın olduğunu bilmesi ve seni anlaması lazım. Açıkçası anlayış çok önemli..
Canss Eşim o konuda çok anlayışlı hamilelik psikolojisi bu anlıyorum ben seni ama yapma kendini de üzüyorsun oğlumu da falan diye çok yatıştırıyor ama ben kendime engel olamıyorum sürekli ağlamak istiyorum en ufak şeyde oturup sanki dayak yemiş gibi ağlıyorum hiç olmayacak şeyleri kafama çok takıyorum bir an önce doğursam keşke😂
Esma98 Ayyy ben de öyleydik ilk 3 ay. Bardak kırıldı otur ağla,ev dağıldı otur ağla,ne yemek yapıcam otur ağla,sıkıldım ağla 😂😂😂 neyse ki geçti de ben de eşimde rahat ettik. 🤣
Annisko Esma98 hahha eşimin sakalı neden yüzüme değdi ya diye sinirlenip agladim😂😂 geçen haftalarda bir de of neden toz olmuş temizlemiştim diye de ağladım 😂😂şimdi 33.haftamdayım sıkıldım ağladım aglamama eşim gülerek aşkım ne oldu dedi ya ağladım neden gülüyorsun diye 😂😂🤷♀️🙈
sdadcr Eşlerimizin Allah yardımcısı olsun bu dönemde gerçekten çok zor bazen oturup düşünüyorum neden böyle yapıyorum diye ama hemen geçiyor sonra tekrar devam ediyorum tuhaf hallerime 🤷🏼♀️😂
Annisko Canss ben de oldu 33 haftamdayım pazar günü sıkıldım deyip ağladım ve ortada bişey yok sonra eşim kahkaha atıp aşkım ne oldu deyince ona da ağladım niye gülüyorsun diye 😂🙈😂🤷♀️hormonlar resmen halay çekiyor
Esma98 Annisko hahahaha😂 ben de çok ağlıyordum eşim gülünce ne gülüyorsun diye. Daha çok kahkaha atıyordu. İnşAlallah ikinci çocukta hamileliğin böyle geçmez diyordu😂😂😂
Asdfg123 Aaaa onlar çok normal kızlar.. Eşim sırf ben güleyim diye komedi filmi açtı. Adam çok komik gülmekten karnım ağrıdı diye hüngür hüngür ağlayıp kendimi banyoya kitlemiştim.. 🤣🤣🤣
Canss Akşam otururken ağlayasım geliyor dudaklarım titremeye başlıyor eşim noldu dediğinde benim hep ağlayasım geliyor diyip ağlamaya başlıyorum neden ağlayasın geliyor dediğinde bilmiyorum diyip bağırarak ağlamaya başlıyorum bu sefer. Tek olmadığıma o kadar sevindim ki😂
Berra20 Canss kimi gorsem bogasim geliyo. Tabi bu problemn hepsini hamileligime atamam Baska sorunlarda var ama. Hamileligimn etkisinn de yuksek oldugunu dusunym
Canss Anlaşılan herkesin hamileliği ağlamaklı ve sinirli geçiyor kızlar çok teşekkür ederim içim rahatladı😂😂
sevara 🤣🤣🤣 duygusal olan tek ben değilmişim🤣 gece kalk ağlayasım geliyor diye otur ağla🤣 eşim dört döndü bir şey mi oldu söyle diye hayır ağlayasım geliyor sadece diye otur ağlamaya devam ettim 😂🙈 İnstagram da o gün hamile fil’e patlayıcı verdiklerini okuyup ağladım eşim interneti yasakladı sonra🤣 hala devam ediyor ağlamalar 13haftalıktayım daha 😅 eşimin daha çekecekleri var sabır ona
Akova89 Çok şükür gereksiz ağlamıyorum.Yengeç burcuyum aslında hamile değilkende şehit ve çocuk haberlerine saatlerce ağlardım.Dünya neden bu kadar zor diye. Yine haberlere ağlıyorum ama onun dışında çok şükür ağlamıyorum.Çok sabırlıyımdır.Öyle tanınırım sabır taşıyımdır.Ama bu durumda eşime sabredemiyorum bazen.Birde alıngan oldum baya😌