Melisim Bende bugün yapıldım açlık şekerimi ölçtüler 74 çıktı içeceği içtim 1 buçuk saat bekledim kusmamak için kendimi zor tuttum sonra ölçümdüm 98 çıktı hemşire kız kusabilirsin sıkıntı yok dedi kustum sonra 1 saat geçti tekrar ölçtü 77 çıktı doktor hiç bir sıkıntı yok dedi