Adsmyr Bugün tam 40 haftalık olduk nst de sancı 100 leri gördük ama açıklık 0 dı. Başına böyle birşey gelen var mı açıklık için neler yapmalı
Adsmyr Sevginurrr normalde bu sancıyla yatış yapabilriz ama açıklığa bakmak lazım ddi açıklıkta 0 çıkınca yatış yapmadı bidaha kontrole çağırdı cuma günü