Geçen sene ben de insülin direnci tanısıyla buna muadil başka bir ilaç kullandım. Polikistikover başlangıcı demişti doktorum da. Henüz sendrom halini almamış demişti. İlaç başta zorladı sonra alıştım, 20 kilo verdim. Ve denediğim ilk ay hamile kaldım çok şükür🙏🏼