İyi günler kizlar bugün hastaneden geliyorum şimdi dokturuma geçtim herşey iyi dedi tahlil falan verdim bi de dedi büyük ultrasyona yollayalım yolladı ordada suyun çok az bunu doktorun belirtmedimi dedi yok dedim yani herşey iyi dedi çabuk git bunu doktoruna söyle dedi gittim söyledim ben dedi ultrasyonda bi anormallik görmedim suyun iyi ama bi servise çık orda bi test varms allez mi öle bisey dedi çıktım onu yaptlar neyseki negatif çıktı afedersnz vajinadaki su mu akıntımı diye bakıyorlarmş o testte gittm dr yanina iyi su degilmis dedi nst bi bakalm ddi nst de iyi çıktı ama cuma tekrar gel yatış yapacağnı düsünerek gel dedi zaten o gün 37 hafta oluyorsun dogumda yaptrsak bisey olmaz dedi simdi benim gbi olan varmı ve 37 haftada dogum yapanlar kaç kg dogdu bebeginiz benim bebek biraz küçük gibi geldi bana daha zamanm var çok korkuyorum canım çok sıkıldı ilk bebek degil ama yine de gününden önce gelsin istemiyorum 😔