MinnakLiva teşekkür ederim☺️ Zaten eğer planlı normal doğum olursa (aniden sancı tutup aniden doğum olmazsa) size her ihtimale karşı belli bir saat öncesinden yeme içmenin kesilmesini söylüyorlar. Olur da doğum zamanı sezaryene dönülür de anestezi verilmesi gerekirse vs diye. Benim doğumum akşam oldu ve aniden gelişti. Ama zaten en son öğleye yakın kahvaltı yapmıştım, akşam yemeği yiyemeden sancım başladı. O yüzden lavman sonrası da dışkı normale göre daha az oldu.