Kubrasnyrt 15 haftaligim sata gore arkadaslar kasigimin biraz ustunde sol tarimda karnimin icinden bisey dokunup cekiliyormus gibi hissediyorum hafif yanma sızlama gibi de bir his cok az acıtıyor acaba bebek hareketimi bu hissettiklerim ☺
Hll3840mhmt Kubrasnyrt kişiye göre değişir hissetmiş olabilirsin millet ne yaşadığını bilmeden hemen yorum yapıyo😂😂
Kubrasnyrt Nur5495 canim ilk gebelik derken mesela dogum yapmakla mi alakali yada gobegin daha once buyumesiyle mi alakali nasil anliycaz onu benim 2.gebeligim bundan once 2 aylıktı dusuk yaptim bu ilk gebelik olarak mi sayiliyor
Kubrasnyrt Hll3840mhmt insallah hissetmisimdir canim bagirsak hareketini ayirt edebiliyorum zaten o cok farkli bisey bu hissettigim baska biseydi zaten
Smeyyesayin Kubrasnyrt bende 15 te hissettim, annelik iç güdüsü diye bişey de var. Hissediyorsun bebeğin olduğunu.Bebek hareketi de kasılma ve bağırsak hareketi de farklı şeyler. Kendini dinle sadece 🙏🏻