Bende ilk gebeligimde sezeryan ile dogum yaptim mecburi idi. Aslinda normal dogum planliydi oglum göbek bagi boynuna dolandigi icin mecburi hemen sezeryan olmaliydim. Belimden igne vurulduktan sonra hersey cok iyi gecti cok sükür RABBIME bir kac dakika sonrada oglumu kucagima aldim.