Mrveoren Evet kizlar 17+6 dun ogrendk prensesimz olacagini isim ariyoruz aklinizda varsa yazarmisinz :)))
Deletedmom92 Mrveoren Rabbim saliha evlatlardan eylesin kardesim 🤗💚🕊️ Tek isim mi düsünüyosun çift mi ☺️🎀
Anneyim ebrareylul3227 bende eslem ismine bayıldım kaç zamandır ama kocam biraz kararsız kalıyor yanına nasıl isim ler koyabilirim biraz fikir verir misin.
ebrareylul3227 Anneyim Eslem nehir Eslem nur olabilir ama bence Eslem ismi tek başına daha güzel sanki bide benim ilk çocuğum iki isim koydum hiç kimse bizde dahil ikinci ismini söylemiyoruz onun için bu bebesime tek isim koyucam
Pnr22 Mrveoren rabbim hayırlısıylada kucağıniza almayı nasip etsin inşallah benimde kızım olucak adını hüma nur koyacağım 🤗
123Seda Bende 22 haftalik hamileyim 3. Kızım olucak adını zümra koymayi düşünüyoruz ama minel hüma ve yade isimleride çok hoşuma gidiyor
Didi6 123Seda Zümra ismini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1