Kızlar gebelik başında idrar yolu enfeksiyonum vardı doktor ilaç vermişti gecti. Şu an 24 haftalıgım ara ara oluyor ama ağrı sızı yok akıntı rengimden anlıyorum. Bir gun varsa bir gun yok. Bol sıvı tüketmeye çalısıyorum daha ne yapabilirim acaba öneriniz var mı