Dogansinem Anneler bnde 5 ayligima girdim ilk ignemi yaptiracaklar uygun mu teonoz aşısı gec mj yaptirdim yoksa normal mj
Babyy1S Dogansinem 20.hafta en uygun haftadır 5aylik 20.haftalık oluyot galiba bende 20.haftada gidicem
2nciminik Dogansinem ben de 4 buçuk aylıkken yaptrdm şehir dışına ckcam için zararı olsa zaten kendisi teklif etti ve yaptı. Bişey olmaz korkma😍
Akty0753 Dogansinem canim saglik ocagindaki hemsire onu belirliyo bende 5 ayima girdigimde yaptirmistim ilk dozunu temmuzdada ikinci dozu vurulucak