Babyhappyy Kızlar vajinal muane ile kese görenler oldu mu yani bı sorun olur mu karnimdan kalp atışını göremedi doktorum alltan muane ile gördü
Cansummm Babyhappyy 5+6 haftalıkken vajinal muayene ile kese ve kalp atışını duymuştuk. Hiçbir sorun da yaşamadık şükür 24+2 haftalık olduk 💕
Seda1208 Babyhappyy canım benim de hamileliğim ilk zamanlarında keseyi görmek için daha sonrasında kalp atımı için alttan muayene ettiler dert etme zaten bebeğe zararı olsa doktorlar alttan muayene etmezler
Ezgi-ceren Babyhappyy ben neredeyse 2bucuk ay olana kadar hep vajinal ultrason oldum diğer türlü zaten görünmüyor normal ultrasonla hele de cihaz daha eski ise ne görünüyor ne kalp atışı duyuluyor. O yüzden ilk zamanlar için çok normal 😊
1402ht Babyhappyy benimde üç aylık en baştan beri hep vajinal ultrason bide ikili teste ölcüm alamadıgı için karından devam ediyorz hala 🙈