Esra2580 tabi genetik bir hastalık bu. Ve genetik hastalıklar doğuştan itibaren kendini belli eder. Taşıyıcı olunabilir ama dediğim gibi eşinden taşıyıcılık yoksa sana hiç bir zararı yok. İnternete çok takılma çünkü baş ağrısı yazsan, beyin kanseri diyor internet 😀