Belmaaa önce biraz serumla suni sancı veriyorlar, birde rahime ilaç yerleştiriyorlar yumuşama olsun diye benden serumu 1 saat sonra falan çıkarmışlardı, esas sancı su patladıktan sonra başlıyor.. benim açılmam ilerlemediği için sezaryen oldum.. kolay doğumlar dilerim 😊