Gizem13 MelikeTA benim kız 17 haftamdan beri net hissediyorum şuan 19 haftalık özellik le gece 12den sonra çok hareketli
Sezensu MelikeTA 20+3 olduk bir haftadır net hissediyorum öncesinde pıt pıt olmuştu ama emin değilim o mu değil mi artık baya hareket ediyor mükemmel bi his 🙏🏻
MelikeTA Merve005 nasıl bi hareket küçük küçük dimi tekme gibi mi yoksa ben çok hissetmiyorum uzanınca
Merve005 Merve005 Baya hissediyorum canım küçük küçük değil bazen çok coşuyor rahatsız oluyorum o derece 😂
Arya12 MelikeTA 17 den beri hissediyorum ilk başta pıt pıt vuruyor gibiydi. 20 olduk artık daha net yer değiştirdiğini falan hissediyorum. Karnımda Dokunduğum yerlere tepki veriyor eğer tesadüf değilse
Nktozkn 18+3 bugün çok net hissediyorum tekmelerini özellikle ayakları çok hareketli hele gece yatağa girince 😂bu arada ikinci gebeliğim ilkinde çok geç hissetmiştim
miskiamber 18+5 oldum bende bugun ve dün göbegimin altında pıt pıt kalp atar gibi bişey hissettim sizce bu bebek mi bagırsak hareketi falan mı birkaç saniye sürdü
buse0935 miskiamber ayyyy aynı ben bende 18+0 im bugün iki gündür karnımın altında pıt pit daha önce olmayan biseyler hissediyorum ama.emin olamıyordum sonuçta bu bağırsak olsa önceden bilirdik yaşardık bence genişlerimiz yaaa
Nktozkn Hzlrfk ilk gebelikse çok normal canım ben ilk gebeliğimde 23. Haftaya kadar hissetmemiştim 🤷♀️