Merveshah Merhaba agustos anneleri biz 30+2 yiz oglusum hareketli sizinde bu haftada hareketler fazla mıydı aynı zamanda biraz iri dedi ondan mı cok hissediyorum hareketlerini karnımda parti var sanki
Unsalinn_Annesii Merveshah canım bende 30+2 yim düne kadar maşallah çok hareketliydi bugün biraz sakin çok hareket etmedi
Asel12klnc Ben hiç hareketlerini hissetmedim bebegimin taki 31.haftaya kadar şu an karnımı delecek derecede hareketli😁😁