glsahbaydemir Kızımın ismi Asya Mira ikinci kızım olacak nasip olursa ben Alya Mina istedim fakat eşimin dili dönmüyor Alya ismine 😂 başka önerisi olan var mı kızlar?
HamideBoz Benimde kızım olacak inşallah Ayşe Nihal koymayı düşünüyoruz🥰 İsmiyle yaşayıp ismiyle çağrılacak huzuru mahşerde anlamı güzel şeyler koymak lazım ☺️
elcinsadem Srzrk Elizanın anlamı çok güzel uzaktan duyulan ezan sesi 🥰 bende çok istiyordum eşim Türkçe kökenli olsun diye diretince Biz Elçine karar verdik .
Srzrk Selin17 Elizan harika bir isim o zaman 💙 hem farklı hem kulağa çok hoş geliyor hem de anlamı çok güzel