Neslicos benim 9 çıktı ve corona testi istedi doktor , çünkü ist/Bahçelievler’de oturuyoruz ve burası en yoğun yer. Mecbur gittim yaptırdım. Negatif çıktı çok şükür ama olan bana oldu hem çok stres oldum hemde hastanede enfekte alana girmiş oldum. Gebeyim diye öncelik tanıdılar Allah’tan. Kan ilacı başlattı doktor