Kızlar bugün tam 37+0 oldum kızımla, bi banyo yapim dedim ve acık kahve renginde akıntım geldi banyo esnasında.. şuan sanki hafif bel ağrım var ama bilemiyorum çünki zaten böbrek büyümesi olduğu icin hep ağrım vardıı. Ama sanki busefer ağrıım alt belimde ve kassıgımda gibii korkuyorum erken daha diye 😭