Dun dr gittim 8.haftdayiz bir şey söylemek için erken ama dedi bebeğin iç organlarını takip etmemiz gerekiyor dedi karında hafif küçük 2 tane siyahlik görüyorum dedi Normalde bunun olmasını istemeyiz dedi ama dedi bu böbrekten de kaynaklı olabilir dedi benin gibi bu durumda olup da daha sonra ki muayenesinde duzelen varmi arkadaşlar varsa yazarlarsa çok sevinirim.