Togan71 Toplaşin helee nasi gidio gebelikler cinsiyetlerinizi ogrendiniz mi? Biz 15+1 olduk 12+3 de ikili testte buyuk ihtimal erkek dedi doktorumuz ama net degil dedi kontrolu bekliyoruz cumartesi gunune randevu aldim ozmn net ogreniriz heralde
Selin17 Togan71 bende 15+3 üm canım.. ikili testte doktorum kız dedi 😍 dün tekrar gittik bu sefer %100 kız dedi 🙏🏽🙏🏽 Allahım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Mervegcl Togan71 biz bu gün tam 14 haftalık olduk ben de 12+3 te ikili teste gittim doktor söylemedi ve taaa 17.haftasında çağırdı çok sabırsızlanıyorum elimde olsa her hafta gidicem 😬
irva Togan71 Bizde 15+1 cinsiyetimiz erkek :) şuan normal gidiyoruz da dün biraz tansiyon düşüklüğü yaşadım ilk defa şuan iyiyim ama.
Sedaca Bende bugun 15+0 ım. Dun sıddetlı bır tekme yedım bebısımden🙈 ıkıncı hamılelıgım. Yarın kontrolum var.
Togan71 Sedaca benimde ikinci hamileligim daha hissetmiyorum yaa acaba biraz balik etliyim diye mi ki
Smgyy Sedaca canım bende 15+1 bu hareketler nasıl oluyor benimde ikinci gebeliğim ara sıra bişiler hissediyor bi taraf küçük bi yer kasılıyor kaşınıyor gibi oluyor ama anlamıyorum ki bebek mi acaba
meri72 bende bugün 15+1 olduk geçen hafta doktora gittim ilk ağzından çıkan erkek dedi ama kararsız kaldı haftaya gel daha net anlaşılır dedi inşallah bu perşembe gideceğim 🥰 öncelikte sağlık sıhhat önemli🥰
meri72 Togan71 evet 😊 ama ultrasyonda bende dikkatlice bakıyordum bi şey gördüm orda hocam o arada bişey var dedim evet bende gördüm ama kordon olabilir dedi 😅 iki gün sonra emin olucaz inşallah yazarım buraya😍
Eliff66 Togan71 15+1 olduk benimde ilk hamilegim degil canim bende hala hissetmiyorum kilo olarak benimde var ondamı acaba
Togan71 meri72 benimd3 ole oldu biliyomusun gorursem soliycem dedi ikili testte tam ben bisey gordum ben bisey demesen o dedi bi pipi gordum sanki buyuk ihtimal erkek ama kesinlik icin biraz daha beklememiz lazim dedi
meri72 Togan71 hade inşallah rabbim hayırlı sağlıklı imanlı evlatlar nasip etsin tüm isteyenlerede🙌🏻🥰
Mine8191 Haftaya girdik şükür kızımız oluyor sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 12. Haftada dedi kız die doktor hatta %90 dedi 🥰
Togan71 Mine8191 aminn canimmm.. oo seninki oraniyla vermis benimki buyuk ihtimal dedi daha kndi doktorum biawy demedi bakalim cumartesi o nediycek
Togan71 Peki kac kiloo aldiniz kizlarrr ben 3.5 kilo almisim zaten balik etliyimm epey almisim gibi gelior
Serifeisitmir Togan71 kaç kiloyla hamile kaldın canım 14. Haftayız 1 kilo aldım ama bayağı kilomunum gibi geliyor 74 le hamile kaldım 😔
Togan71 Serifeisitmir off ben tontis hamile kaldim zaten yaa 89 ile hamile kaldim 163 boyum var allahtan kilomu fazla gosterniyorum etlerim sıkı siskoo gibi degilde balik etli gibi duruyom 😁
Mervegcl Togan71 ben de 85 le hamile kaldım kuzum henüz hiç almadım doktorum almamı hiç istemiyo benim de canım yemek istemiyo zaten 🥺
Serifeisitmir Togan71 ah kilo derdi valla yıldım 😂😂 bende öyle çok kilolu durmuyorum ama korkuyorum yinede
Togan71 Mervegcl 12+3 ten 17 ye kadar biraz gec degilmi canim kontrol suresi. Benimki 20 25 gun sonrawina cagriyo hep . Istqnbuldqmisin hqngi hqstaneye gdiyosun
HKY Mervegcl aaa aynı bizim gibi🤭 bende 11+5 de ikili teste girdim cinsiyet söylemedi 1,5 ay sonraya kontrole çağırdı 17haftalık olucaz o zaman belli eder heralde. Bende çok sabırsızm çok uzun bi süre ya🙄