Gizemnaz_ aslan penceside kullan
Homesweethome aynen evet inanirmisin yumurtlamamin 11 ci gunu testim silik cikmişti adetime 10 gun vardi belki daha cok şok olmuştum 2 gunde bir yapiyordum ve koyulasma oluyordu ama bir yerdw artik direndi ve koyulasmak yerine silikleşib yok oldu artik dedim eveet demek kimyasalda buymuş bunuda yaşadin kan testimde 17 cikmisti baya dollenmişti yumurta ama tutunmamış saglikli olsa tutunurdu zaten napalim bizim ufaklar çok nazlı bi turlu gelmek bilmiyorlar 😊 kendimi iyi hissediyorum demin ufak çapli bir aglama krizi geçirdim ama bu devamli degil arasira oda lazim insan rahatliyor evde kimse olmayinca yapmak iyi icinde kalmasi kotu ❤ temmuz 11 adet gunum ve var gucumle devam 😊 Rabbim nasip edicek buna kalben inaniyorum o her seyin en guzelini bilir