Mercimegm Herkese çatın der denmiyor öyle şey olur mu, benim özeldeki doktorum benim sezaryen istediğimi biliyor ve bebeğim iri diye o da tamam dedi, geçen haftalarda hastaneye yatmak zorunda kaldım sancılarım vardı açılmaya falan baktı çatı muayenesi yaptı o sıra ve bana dedi ki aslında normal doğuma da çok uygunsun dedi, doktorlar bu konuda yalan söyleyemez meslekleri gereği ters böyle şeyler, sen özeldeki doktoruna güven bence canım