Zumree1 bende devlete gidiyordum canım korona çıkınca özele geçtim medilife hastanesine gidiyorum hastane çok temiz güzel muayene 70 tl biri sezaryeni sorarken duyum 1650 tl dedi normal Doğum daha uygundur diye düşünüyorum ben sema hanıma gittim 2 kere ama Figen hanımı da çok öneren oldu bi dahakinde ona gidicem 27+4olduk bizde