Kubrasnyrt [url=https://hizliresim.com/pkKU8R][img]https://i.hizliresim.com/pkKU8R.jpg[/img][/url] doktor gayet normal sonucun dedi anlayan arkadaslar varsa bakabilirmisiniz cinsiyetini soylemedi 10 gun sonra 3 lu testte soyliycem dedi catliyorum meraktan ☺
Esila300920 Kubrasnyrt down sendromli cikma ihtimalk 10.000 1 çıkmış. Bu deger düşük görülüyor. Grafikte de değer zaten sınırın altında kalmış. Sağlıkla doğar inşallah 🙏
Emrine Kubrasnyrt grafik benimkinin aynı hatta benim pappa değerim 3 noktaydı doktor sorun yok dedi Üçlü ve dörtlü gerek yokmş hiç istersen dedi…detaylıya giricem ..o çok önemli
Kubrasnyrt Emrine anladim canim benim ikili test sonucuma gayet guzel dedi ama 3 lu testte yapicam dedi neden onuda istedigini anlamadim devlet hastanesine gidiyorum diyemi acaba
Kubrasnyrt Gd1992 banada 3 lu test yapicam dedi canim nedenini anlamadim emin olmak istiyor sanirim :/
Emrine Kubrasnyrt bende devlete gidiyorm ..doktordan doktora fark vardır .. Öyle uygun görmüş demek ki