Sevdaylngnnd Tabii önemli. Yaptırmalısın. Tabii herkesin kendi fikri ama burda şeker testi yaptırmıcam, ikili test yaptırmıcam vs diyenleri anlamıyorum. Neden? Doktorumuz gerekli olduğu için yaptırmamızı istiyor sevgili anneler tedbirimizi alalım bir problem olursa bilelim diye sağlığımız için yaptırmalıyız. Tabii radyasyonun bebeğimize zararı olur ama zaten doktora gittiğinizde ultrasona girmiyo musunuz? Bence bu rutinler gerekli ☺️