SerapTadelenTtnc Selam kızlar 22 haftalık hamileyim biraz karın ağrım var çok şiddetli değil ama hiç bi sıkıntımıZ yok güzel geçire hamileliğim ama sizlere de sormak istedim normal mi bu haftada acaba