Selam kızlar 🌸 30 +2 olduk şükür dün kontrolüm vardı bebeğim baş aşağı pozisyonunu almış ve bu aralar kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrı oluyor hafif belimde ağrımaya başladı bu aralar bu yalancı sancı mı oluyor yani yalancı sancı böyle bişeymi yoksa bebek baş aşağı pozisyonda olduğu için baskı mı yapıyor ondan mı oluyor ilk gebelik olunca tecrübesizim ☺