Sebaedizzz Merhaba,
bende ocak ayında yaşadım 2 gün gecikmem oldu betayı ikinci kez tekrar ettirdikten 1 gün sonra kanamam başladı. Regl kanamasından biraz fazla kanama yaşadım ben. Kimyasal gebeliği gebelik olarak bile nitelendirmiyorlar benim doktorum farkında olmadan bir çok kadın reglim bi iki gün gecikti diyerek atlatıyor kimisi test yapıyor ve öyle öğreniyor bu durumu demişti. 10 güne kadar adet gecikmesi normal diye belirtmişti tahlili erken yapmayın dedi. Regl dönemi şeklinde geçiriyorsunuz herhangi bir korunma önerisi ya da yediğiniz içtiğinizde bir değişiklik yapmanıza gerek yok diyebilirim. Kanama kesildikten sonra muayeneye gitmiştim herhangi bir sıkıntı teşkil etmediğini söylemişti. Zaten suan mevcutta kanama varken gitseniz dahi bir şey göremeyeceğini söylüyorlar. Geçmiş olsun umarım tez zamanda hayırlısı ile kucağınıza bir minnoş alırsınız. Streslenmeyin ve bu durumu kafanıza takmayın eminim zordur ama bunu başarırsanız herşeyin daha rahat oluştuğunu göreceksiniz. Sevgiler