Gmzegul Merhaba güzel anneler ve anne adayları ikili tarama testi yaptıran sonucu doktorla görüşen anneler betahcg ve Papp -a sonucunuz kaç çıkmıştı benim sonucum çıkmış henüz doktora gidemedim merak ettim Sizlerden ön bilgi almak istedim
Meriwa Gmzegul e nabızdan bakıyosanız ondan değil de doktora gidince size grafik olan bi kağıt veriyorlar o grafiğe göre yönlendiriyorlar sizi
Gmzegul Meriwa hastane sonucu çıkmış da değerler yazıyor bende anlamadım merak ettim 🤷♀️ Teşekkür ederim 🙏
Meriwa Gmzegul yok canm ordan değilde int gir 2 li test grafikleri yaz öyle bi çıktı oluyo bana doktorum 15 güne çıkar demişti devlete gidiyodum e nabıza bakma erken gec çıkabiliyo garanti 15 gün sonraya gel demişti öyle farklı bi sonuçtu cnm