Kupkup08 Haftamdayım dün sağlık ocağında tetanoz aşısının ilk dozunu yaptılar. Gece boyu kolumun ağrısından uyuyamadım:( Şu an bile yazarken acı çekiyorum ve ikinci doz bir ay sonra. Yaptırmayan var mı veya yaptırdıysanız sizin nasıldı?
Meriwa Kupkup08 2 dozumu da oldum canm hiç bişey olmadı hafif ağrıdı ama 1 haftaya geçti aşı yeri taş gibiydi ama kullanamıycak kadar değildi açıkcası yumurta yeme soğuk kompres yap yavas yavas gecer bünyeyle alakalı
Gzmsydr Kupkup08 bi iki gün sağlam ağrıyor sonra geçiyor canım banada olmuştu zaten vurulurken kolumun ağrısı olcagini solemislerdi
Bahadrprvn Kupkup08 ben bgun 2. Tozu yaptrdm canm ve ilkinde ağrı ne olmadı bundada öyle agrm yok hemsirenn eli çok hafifti.
nidarcn Meriwa yumurta neden yenilmiyo acaba bende dün 2.dozu oldum hrmşireye sordum yumurta yenilmesin deniliyor diye ben hiç duymadım dedi bilgi verirmisiniz neden yenilmediği hakkında
Yesmckmk Canım buz kompleksi uygula ve ya kolanya ile masaj yap. ikincisinden bende çok korktum ama bi gün sürdü sadece ikinci günü kalmadı hiç birşey
Kupkup08 Bahadrprvn Bahadrprvn Öğlen yaptırdım gece başladı ağrısı o zamana kadar diyodum ki ya ne güzel ne iğne yapılırken acıdı ne sonrasında meğer herkeste aynı değilmiş. Gördüm sonra hörekeyi:D
Annesininbali2929 Bende ikinci tozu yaptırdım dün birincisi fazla agrimadi bunda akşamdan beri ağrıyor aşıdan mi bilmiyorum ama akşam çok kötü midem bulandı ilaç aldım 28 haftaligim geçmişti mide bulantısı sizdede mide bulantısı oldumu
Kupkup08 Annesininbali2929 Bugüne kadar hiç bulantım olmamıştı açıdan sonra dün akşam hafif bulantım oldu soda içtim geçer gibi oldu sabah felaket bulandı bulgur pilavı yedim geçirdi gibi ama bakalım bundan sonra nasıl seyredecek