İnan korkacak bir şey yok canım. Ben de sezaryen ile doğum yaptım, stresten ne bebeğime kavuşacak olmanın heyecanını yasayabildim,ne de anı yasayabildim. Ama o kadar kolay bir süreç ki, bi de bebeğini kucağına aldığın an senden mutlusu yok. O yüzden korkma ve anın tadını çıkar. Doğumdan çıktıktan sonra bu dedikerime sen de hak vereceksin bak da gör 😅🥰 sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah ♥️