Kizlar 8 aylık gebeyim iki hafta önce teyzeme gittim kahvaltıya aksama kadar işte dün annemler de teyzemin kaynı hemsir korona olmuş o ve eşi onları hastaneye eniştem getirmis kimseye dememisler saklamislar teyzem de kendini ev karantinasi almış teyzeme gidip geldigimden beri boğazım çok sis ve agriyor hic durmayan baş agrım var o günden beri çok kötü hissediyorum kendimj acba olmuş muyum of